منتدى الحجر الزراعى المصرى
مصر بكرة أفضل ..
حجر زراعى أفضل ..
أهلا وسهلا بكم فى منتدى الحجر الزراعى
مصر بكرة أفضل ..
حجر زراعى أفضل ..
أهلا وسهلا بكم فى منتدى الحجر الزراعى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الحجر الزراعى المصرى وكل مايخص الحجر الزراعى ومكافحة الاّفات

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الفرصة الاخيرة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
سيد المليجى

الفرصة الاخيرة Empty
مُساهمةموضوع: الفرصة الاخيرة   الفرصة الاخيرة I_icon_minitimeالأحد مايو 17, 2009 9:52 am

ارجو من السادة المهندسين اعضاء الدورة التدريبية الحضور يوم 26/5 حتي يتسني لنا معرفة الميعادالنهائي للتعين وزلك من وكيل الوزارة وان لم نستطع سنحاول مقابلالسيد معالي الوزير لنعرف منه نهاية هذه المهزله

والي اللقاء يوم 26/5
حاتم سليم
مهندس
مهندس
حاتم سليم

أوسمة : الفرصة الاخيرة 20112610

الفرصة الاخيرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الفرصة الاخيرة   الفرصة الاخيرة I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 3:32 am

السلام عليكم.................
انا مش شايف يعني حد رد علي المهندس سيد المليجي.................. هما المهندسين راحوا فين............مدام محدش رد يبقا بلاش نروح لان مفيش اتفاق باين بين المهندسن ومحدش شايل هم حاجه
elfarselsahely

الفرصة الاخيرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الفرصة الاخيرة   الفرصة الاخيرة I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 6:32 am

سلامى لك يابشمهندس ولكن لى تعقيب على كلمة مهزله ميصحش برده لان كلمة مهزله عدى عليها من زمان خلاص لكن القول الصح إنها مصيبه سودا على دماغ المسئولين إلى وعدوا شباب إستغلوا ظروف البطاله وإستهتروا بعقولهم ، وأيضا كارثه بكل المقاييس على الإعلان المرفق بجريدة الأهرام عن العمل والتدريب بالحجر الزراعى ونفسه على الموقع الرسمى للحجر وموقع وزارة الزراعه ، بس أنا عاوز أعرف إذا كنا مشهنصدق الجرايد الحكوميه والمواقع الرسميه للوزارات والجهات الحكوميه أمال هنصدق مين ، وداعا لمبدأ الشفافيه إلى وجعوا دمغنا بيه طوال الدوره التدريبيه ، ياراجل وتقولى مهزله
way_to space
مهندس
مهندس
way_to space

الفرصة الاخيرة Empty
مُساهمةموضوع: رد: الفرصة الاخيرة   الفرصة الاخيرة I_icon_minitimeالخميس مايو 21, 2009 10:27 am

لما هما مش عارفين يشغلونا طيب من الاول كانوا عاملين الدوره دي عشان مين وليه نفسي حد كده يتكلم ويرد على السؤال ده ؟؟؟؟؟؟

كنا زمان بنعرف أن احنا مصنفين من دول العالم الثالث دلوقتي بس عرفت ليه عشان الشفافيه والمصداقيه في الوعود والتنظيم الدقيق في التخطيط والأمانه

الفرصة الاخيرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عدم التجديد للقيادات حتى منصب وكيل وزارة لإتاحة الفرصة لتولى الشباب المسئولية